Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 4 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Křížení silnice I/42 a stezky podél Svitavy
Dušek, Martin ; Novák, Martin (oponent) ; Všetečka, Martin (vedoucí práce)
Předmětem bakalářské práce je problémová část cyklostezky kolem řeky Svitavy křížící ulici Hladíková. V tomto místě cyklostezky chybí bezpečný přechod pro chodce / cyklisty / bruslaře, tento je pak řešen přebíháním přes frekventovanou čtyřproudovou silnici I/42. V bakalářské práci je cyklostezka projektována na západní straně řeky Svitavy pod silničním mostem, aby se úplně vyloučila nutnost kontaktu cyklistů se silnicí I/42 a zajistil se co nejrychlejší a nejbezpečnější průjezd cyklistů i vozidel. V projektu byl kladen důraz na stabilitu konstrukce v prudkém svahu, odolnost konstrukce proti vodě a efektivní poměr podélných sklonů a délky trasy pro bezpečný současný pohyb cyklistů i chodců.
Návrh řešení sil. I/42 – VMO v Brně v úseku MÚK Hlinky – MÚK Velodrom
Motl, Vojtěch ; Bijok, Petr (oponent) ; Kosňovský, Michal (vedoucí práce)
Předmětem diplomové práce je zpracování komplexního dopravního řešení v zájmovém území Velkého městského okruhu v Brně, a to v úseku MÚK Hlinky – MÚK Velodrom. Práce představuje dvě varianty výškového vedení VMO. První varianta uvažuje výškové vedení VMO po estakádě, kdy je obsluha území řešena pod estakádou v úrovni terénu. Areály po obou stranách VMO zůstávají nedotčeny. Ve druhé variantě autor předpokládá přestavbu části areálu Brněnských veletrhů. V tom případě je VMO veden po úrovni terénu a zvedá se až před MÚK Velodrom. Území je poté obslouženo novou obslužnou komunikací vedoucí přestavěnou částí a mosty vedoucími přes VMO. Dále je tématem práce vyřešení mimoúrovňové křižovatky Velodrom. Závěrem jsou obě varianty porovnané a vyhodnocené.
Návrh řešení sil. I/42 – VMO v Brně v úseku MÚK Hlinky – MÚK Velodrom
Motl, Vojtěch ; Bijok, Petr (oponent) ; Kosňovský, Michal (vedoucí práce)
Předmětem diplomové práce je zpracování komplexního dopravního řešení v zájmovém území Velkého městského okruhu v Brně, a to v úseku MÚK Hlinky – MÚK Velodrom. Práce představuje dvě varianty výškového vedení VMO. První varianta uvažuje výškové vedení VMO po estakádě, kdy je obsluha území řešena pod estakádou v úrovni terénu. Areály po obou stranách VMO zůstávají nedotčeny. Ve druhé variantě autor předpokládá přestavbu části areálu Brněnských veletrhů. V tom případě je VMO veden po úrovni terénu a zvedá se až před MÚK Velodrom. Území je poté obslouženo novou obslužnou komunikací vedoucí přestavěnou částí a mosty vedoucími přes VMO. Dále je tématem práce vyřešení mimoúrovňové křižovatky Velodrom. Závěrem jsou obě varianty porovnané a vyhodnocené.
Křížení silnice I/42 a stezky podél Svitavy
Dušek, Martin ; Novák, Martin (oponent) ; Všetečka, Martin (vedoucí práce)
Předmětem bakalářské práce je problémová část cyklostezky kolem řeky Svitavy křížící ulici Hladíková. V tomto místě cyklostezky chybí bezpečný přechod pro chodce / cyklisty / bruslaře, tento je pak řešen přebíháním přes frekventovanou čtyřproudovou silnici I/42. V bakalářské práci je cyklostezka projektována na západní straně řeky Svitavy pod silničním mostem, aby se úplně vyloučila nutnost kontaktu cyklistů se silnicí I/42 a zajistil se co nejrychlejší a nejbezpečnější průjezd cyklistů i vozidel. V projektu byl kladen důraz na stabilitu konstrukce v prudkém svahu, odolnost konstrukce proti vodě a efektivní poměr podélných sklonů a délky trasy pro bezpečný současný pohyb cyklistů i chodců.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.